.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضايي:
برخي مديران نمي‌توانند از امكانات اقتصادي خود دست بكشند
محسن رضايي ظهر امروز در جمع دانشجويان دانشگاه گيلان در تالار شهيد مطهري اين دانشگاه با اشاره به فلسفه وجودي چشم‌انداز افق 1404 اظهار داشت: هدف اصلي اين چشم‌انداز آينده‌نگري و آينده‌سازي است.
برخي مديران نمي‌توانند از امكانات اقتصادي خود دست بكشند

دبير تشخيص مصلحت نظام گفت: برخي از مديران به سادگي نمي‌توانند از امكانات اقتصادي خود دست بردارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، محسن رضايي ظهر امروز در جمع دانشجويان دانشگاه گيلان در تالار شهيد مطهري اين دانشگاه با اشاره به فلسفه وجودي چشم‌انداز افق 1404 اظهار داشت: هدف اصلي اين چشم‌انداز آينده‌نگري و آينده‌سازي است.

وي افزود: اگر ملتي قادر نباشد براي فردا و آينده خود برنامه‌ريزي كند ديگران براي آينده آنها برنامه‌ريزي مي‌كنند.

رضايي با بيان اينكه سند چشم‌انداز نگاهي 20 ساله به آينده علوم، اقتصاد، فرهنگ و هنر و توليد ثروت در كشور است، خاطرنشان كرد: اين يك حركت جهاني بوده و در حقيقت نقشه راه براي برنامه‌هاي آينده كشور است.

وي نبود برنامه دراز مدت براي كشور را نداشتن آينده‌اي روشن قلمداد كرد و افزود: چنين برنامه گسترده‌اي با تهديدها و فرصت‌هايي مواجه است و موانعي بر سر راه دارد.

دبير تشخيص مصلحت نظام ايجاد تغييرات و اصلاحات در روند فعاليت‌هاي كشور و مديريت و نظارت صحيح بر آنها را از جمله اهداف چشم‌انداز دانست و تصريح كرد: سند چشم‌انداز موجب بهسازي و بهبود در زندگي مردم مي‌شود.

وي به انجام تغييرات در مواجه با مقاومت‌هاي داخلي و خارجي اشاره كرد و اظهار داشت: ملتي كه قصد جهش از نقطه‌اي به نقطه‌ ديگر را دارد با يك سري نيروهاي سنتي و قديمي داخلي مواجه مي‌شود.

رضايي افزود: سند چشم‌انداز جاي دولت و مردم را مشخص ‌مي‌كند و دولت و مردم جايگاه واقعي خود را پيدا مي‌كنند.

وي با بيان اينكه برخي از دولتمردان به سادگي نمي‌توانند از امكانات اقتصادي خود دست بردارند خاطرنشان كرد: براي وارد شدن به زندگي چشم‌انداز بايد از زندگي يارانه‌اي خارج شد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: دولت مي‌خواهد به جاي ماهي دادن به مردم به آنها تور ماهيگيري دهد و به جاي ميوه دادن درختكاري بياموزد.

وي با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: در اين طرح بايد درآمد حاصل از فروش سرمايه‌هاي ملي به جيب مردم تزريق شود كه در كارآفريني و ايجاد اشتغال سهم مهمي دارد.

رضايي ايجاد روحيه قوي در مردم را لازمه خارج شدن آنها از زندگي يارانه‌اي دانست و تصريح كرد: در اين راستا همت تمام مردم، دولتي‌ها و نخبگان ضرورت دارد تا موانع ايجاد نكنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.